Ja även den här gången lyckades jag med vila, värme & sömn lura den onda nacken.
Känns riktigt skönt må jag säga då jag alldeles om en stund ska i väg på Bryggan för årets sista kvällspass.
Har även hunnits kramas lite med min fina Kicki då älsklingen skulle på Mekonomen för att köpa nåt till bilen som inte ville som han.
Nu har jag fått lite mat i magen (flingor & mjölk) bäddat sängen & dammsugit golven. Det där med att torka golven tar jag nästa år istället, känns som det räcker om dom är damm & grusfria för tillfället.


Nu hoppas jag bara att det ska bli en bra kväll på bryggan, lite nervös är jag allt då det är första passet jag ska jobba själv. Alltså inte gå bredvid utan vara en av den ordinarie rbetsstyrkan under kvällen. Känns som jag har mycket kvar att lära mig om alla de som bor där, men det kommer ju med tiden.
Fast nervöst är det trots allt, de flesta har ju inget tal så det tar ju längre att lära sig kroppspråket för varje individ.

1 kommentarer

Anonym

30 Dec 2011 17:40

Ha en bra kväll kram Åsa

Kommentera

Publiceras ej