Jag & killen blev hämtade av älsklingen i gårkväll så nu är vi åter i huset. =)
Har just startat upp tvättmaskinen & ska ta & fixa lite på övervåningen tänkte jag.
Ja vi kommer ju inte göra nåt åt den nu men känner att det skulle kännas bättre om det iaf kom gardiner i fönstrena. Annars blir det nog inte så mycket gjort, gäller att spara på krutet då det ska bäras pellets för glatta livet då älsklingen kommer hem & middagen är bortgjord.

I morgon ska jag & killen åka med hem till lgheten då älsklingen åker på jobbet... så det blir en väldans tidig morgon för oss men det ska nog funka det med. Jag ska ju massera min fina Sandra innan hon börjar sitt kvällspass resten av dagen ska jag städa ur lgheten som älsklingen flyttat ifrån.
Vilket tydligen inte kommer bli en dans på rosor.
Men det fixar sig säkert, bara ta ett rum i taget innan man tar sig an golven.


Men nu är det huset som är i fokus så det är lika bra att jag tar tag i fönstrena på övervåningen nu kanske..

Kommentera

Publiceras ej