... finns kvar i morgon. :p
 
Kan inte annat än att hålla med med det, för inte blev det ett "jota" gjort här i går inte.
Så då jag vaknade tidigt i morse, ( ofrivilligt då sotarn ringde på dörren strax före 07.00..) så har det blivit gjort lite i dag i stället.
Maskin nummer 2 är på gång, har vikt in den tvätt som hängt i tvättstugan ett bra tag så helt plötsligt har både jag & Peter en massa sockar igen. ;) 
 
Har även plockat undan i köket & tömt diskmaskinen, nu ska jag efter detta inlägg ta en sväng med snabeldraken. Om jag orkar ska jag även ta en sväng med skurmoppen tänkte jag, annars gör jag det helt enkelt i morgon istället.
Inte behöver jag tänka på att laga middag heller då Peter skulle köpa hem nåt då han slutar, ibland har man helt enkelt tur. ;) 
 
 
 
Stanley & jag kvällsmyser. ♥
 
 
Fick en present av Peter i Fredags, en alldeles egen massagebänk! ♥
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej