Börjar känna mig rätt mör i kroppen nu måste jag säga, men det är ju bara en natt till sen får jag ledigt i 5 dagar innan det är dags för nästa jobbarsväng & då är det bara 3 nätter fast å andra sidan så börjar jag redan 19.30 då så det blir ju några fler timmar per natt än vad det är då jag jobbar vardagnätter.
Men det brukar funka det med även fast huvudet inte vill hänga med på slutet av dessa långa nattpass.
 
Har varit ensam hemma sen jag vaknade, ja så klart har jag haft Stanley som sällskap.
Peter han skulle till Patrik för att byta bakaxeln på bilen, pratade med han strax efter jag steg upp & tydligen så skulle det ta längre tid än dom planerat då det var nåt som krånglade...
Jaja, huvudsaken att jag kommer i tid till jobbet. ;)
 
 
Har iaf fått lite gjort här hemma, fick ju hem nya gardiner i början på veckan så nu är det nya gardiner i sovrummet, korridoren & på kontoret. De nya köksgardinerna får minsann vänta tills senare.
Måste säga att jag blev väldans nöjd med resultatet. =)
 
 

Kommentera

Publiceras ej