En välbehövlig sådan med.
Har fixat & donat lite ute, dock lite för kallt för min del men lite blev ju gjort.
Har även tvättat de två sista tvätthögarna som låg så nu är det tomt i tvättstugan för den här gången.
Har tagit dammsugaren på en rundtur runt nedervåningen med & småplockat undan lite.
Så med andra ord så blir nu en liten behövlig paus nu innan sista tvätten ska hängas & middagen på börjas.
Ska göra fiskgryta i dag hade jag tänkt, vi äter på tok för lite fisk mest för jag är urusel på att tillaga fisk.
Men nu är det bara ta tjuren vid hornen & göra ett försök.



Senare i kväll kommer Peter's föräldrar hit, dom har en icke fungerande dator för tillfället & ska låna våran så dom kan betala sina räkningar.
Var ett tag sen dom var hit nu, kan kanske bero på att jag inte var på mitt bästa humör då dom var hit sist...
Men även jag har väl rätt i att ha en dålig/sämre dag då humöret inte är topp??






1 kommentarer

Anonym

30 May 2012 15:45

Meen Du Sandra, mot svärmor ska man alltid vara trevlig, glad å lycklig ;-)

Det är väl därför Js mamma typ sagt upp bekantskap med mig/oss... hon är inte farmor till Elin-

Kommentera

Publiceras ej