Gissa vad jag längtar tills klockan slår 07:00 & jag lämnar över till dagpersonalen. =)

Nu väntar snart 1v ledigt innan det är dags för sista rycket här på bryggan. Resten av sommaren kommer jag nattuggla på bästa hyllan. =)

Igår natt hade jag sällskap i form av Stanley, var så mysigt att lyssna på hans snarkningar medan jag satt bredvid. I natt är jag dock ensam igen, men jag vet ju att både hundarna & katten har bra hemma med världens bästa sambo/husse. ❤

Var hos min massör innan jag åkte på jobbet ikväll, fick prova på att stå på en powerplayte. En vibrationsplatta typ som man gör olika övningar på, efter 4-5 övningar på den så blev det lite massage med. Sen på tisdag väntar ett besök hos sjukgymnasten med.
Nu jäklar ska jag få ordning på ryggen igen.

Ikväll då jag pratade med mamma så kollade jag med henne om det fanns nån cykel kvar hemma. Det är ju oxå ett bra sätt att träna på.

Avslutar med en bild från igår på mitt sovande sällskap.

Kommentera

Publiceras ej