Det har regnat hela dagen så det är så där grått & trist ute. Dagens körning gick bra, första lektionerna med stadskörning & rondellkörning, måste säga att det gick riktigt bra för att vara första gången. Nu närmar sig halkbanan med stromsteg så nu måste jag verkligen få in all den här teorin bara.
Har som svårt för det, men jag hade ju svårt för läsningen redan i skolan. Vissa saker fastnar, medan andra saker inte alls vill fastna hur mycket jag än traglar & envisas... 
 
När jag kom hem så tog jag med mig Dizel på en promenad. Riktigt skönt & det är roligare att gå med honom nu då han har slutat dra så hemskt i koppelet. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

27 Sep 2013 14:53

Nej, absolut inte, jag orkar inte med Lycksele & marknad, sedan har J en hel del han tänkt göra... men mor & far ska till Lycksele på lördag (i morgon)

Ett knep som fungerar på Bullen när han drar, jag står still till han sitter då ger jag kommando Nu går vi och så håller vi på och han är riktigt duktig även om han ibland får återfall.

Skönt körningen går framåt.
Det blir ju bra sen när Du har körkort.

Skitväder här, igår snö å idag regn, kyligt.

Ha en bra fredag, kram

Åsa

Kommentera

Publiceras ej