Efter en massiv jobbarhelg på fyra pass så fick min nacke/rygg nog i Måndags...
Vilket resulterade i att jag låg hela dagen, på eftermiddagen kom så det jag väntat på nämligen kräkningarna som kommer som ett brev på posten då jag har så där överjävulskt ont... 
 
Så jag sjukskrev mig tisdag & onsdag då jag kände att kroppen inte orkade, vilket var en bra ide då jag sov i princip hela tisdagen med.
Igår var jag något piggare så jag orkade med att tvätta lite & dammsuga undan det värsta. Men nån matlust det hade jag inte... Men en liten bit tårta fick jag iallafall i mig på kvällen. Min älskade sambo fyllde ju år i går, så då är det klart att man ska ha tårta. Nåt firande blev det inte igår, utan det tar vi på Lördag istället. =)
 
I dag har jag jobbat, vilket kändes väldigt skönt! Var på DV så det var ju en rätt lugn dag. Sista badet jag var med på, vilket kändes väldigt trist... =(
Men man får hoppas att jag får hoppa in igen om det fattas personal nån gång. =) 
 
Väl hemma så fixade jag ordning middag, i dag blev det broccolipasta med korv. Inte jättegott, men det gick att äta. Vi har ju börjat med ICA's matkasse vilket är riktigt kul. Det blir ju inte samma, samma hela tiden utan nya grejer att testa. 
 
Nu har jag nyss torkat av golvet i köket & Peter är med Jenny för att kasta nå ris som vi haft på gården sen vi tog ner en av de stora tallarna vi haft nere vid vägen. Eftersom det är ett släpp som kräver c-körkort så får Jenny köra. 
 
 
Vi myste i kvällssolen i går. =)
 
 

Kommentera

Publiceras ej