Har känt mig stressad över att inte veta vad som händer för mig jobbmässigt nu i höst. Det är frustrerande att fråga & inte få svar... I början på den här veckan kom svaret, från & med 1/9 så börjar jag på ett nytt Grb. Så efter nästan 3år på bryggan där jag funnit min roll & trivs så jäkla bra med både boenden & personal så är det nu över. Skulle ha jobbat mitt sista pass i dag men verkligheten hann i kapp i form av världens huvudvärk, nackvärk & illamående. Så trots tablettintag & linement fick jag lov att ringa & sjukskriva mig då det inte hjälpte. Efter att ha sovit i princip hela dagen kände jag mig något bättre så nu ikväll åkte jag för att lämna min nyckel & tårtan som jag köpte tidigare för att bjuda på. 
Det var med sorg & vemod som jag städade ur mitt skåp & klev ut genom porten en sista gång. 

Nu väntar nya utmaningar & nya arbetskamrater på ett nytt gruppboende inne i centrala ö-vik,

Kommentera

Publiceras ej