Igårkväll så ringde det ett nummer som jag inte kände igen.
Det enda jag såg var att det var ett kommunnummer, första tanken var att jag skulle ut på jobb & tänkte inte svara men hur som helst så svarade jag.
Å vilken tur det var då det visade sig att det var chefen för av alla jobb som jag sökt. Så nästa vecka ska jag på en interjuv så får vi ta det därifrån efter det. =)
Men det är ju alltid nåt, har ju tidigare bara fått ett mail där det står tack för visat intresse... 
 
 
Idag så har jag försökt mig på att städa, har orkat med att dammsuga. Skulle behöva torka av golven med då Dizel kräktes upp en massa småpinnar i gårnatt...
Så det är väl bara att ta tag i saken innan det är dags att ställa sig vid spisen för att fixa lite middag till min älskade man då han kommer hem.

1 kommentarer

Anonym

30 Jan 2014 19:38

Jag håller tummarna och hoppas Du får jobbet.

Kram Åsa

Kommentera

Publiceras ej