I morse packade vi in hundarna i bilen & åkte upp till Åsele. Första långkörningen för min del, på det stora hela gick det riktigt bra men usch va jag var trött i både huvud & ögonen på slutet. 
Då vi kom fram blev det ett obligatoriska fikat innan jag & Peter tog med oss Dizel för att gå en sväng på marknaden. Stanley stannade kvar hos mormor & hade det bra där. =) 


Mina älsklingar på marknaden. 


I väntan på att husse skulle komma ut från systemet satt Dizel så fint & väntade. 


Blev en snabb sväng i skogen för att springet i benen skulle ut innan vi gick hem till mormor & morfar igen. 

Efter god mat & marängtårta åkte vi upp på berget för att hälsa på min moster m familj innan vi åkte hemåt igen. 

Nu ligger hundarna utslagna på vart sitt håll & Mysan sover i mitt knä, nöjda över att vi kommit hem igen. 



1 kommentarer

Anonym

29 Mar 2014 21:15

Tack för besöket, kul att Ni kom förbi.
Bilder i min blogg på Dig å vovvarna :)
Kram, Åsa

Svar: Då ska jag kika in där & kolla. :) Kul att träffas även om det bara blev en snabb visit. :) Kram
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej