Ja hoppas ni kommit ihåg att ställa fram klockan redan, om inte så är det dags att göra det nu. 
 
Igårkväll då vi kom hem & suttit i soffan en stund med två trötta hundar & en nöjd katt som äntligen fick komma in så gick vi iväg till Roger en sväng. Satt där & surrade några timmar medan dom drack några öl innan vi traskade hemåt igen. Väl hemma så hoppade jag snabbt i säng då jag var så trött så ögonen gick i kors på mig... 
 
Idag har vi varit en sväng på Jula & så var vi in på Willys & handlade lite.
Var även förbi i Sund med ägg & kolla hur läget var där. 
 
Väl hemma har jag städat undan, skulle ju göra det i Fredags inför helgen men då nacken inte ville som jag då så tog jag det helt enkelt idag istället. =)
Peter han tog med sig Dizel & åkte till en kompis som skulle ha hjälp med nån garageport som han inte fick att funka riktigt. Så fort han kommer hem så ska jag slå på ugnen, för i dag så vankas grillning #2 för i år.
Köttet det ligger i marinad & gottar så länge.
Hoppas han kommer hem snart, för nu börjar jag bli hungrig.... 
 
 
 
Min nya vän. =)
NU ska jag börja cykla & träna upp ryggen, det behöver verkligen jag med det jobb jag har... 

Kommentera

Publiceras ej