På Söndag är det första advent & det är dags att tända första ljuset i adventsstaken. Då jag jobbar hela helgen lång så började jag så smått att advents/julpynta i går.
Gardinerna är bytta i alla rum förutom på kontoret. Nu är det ju så att jag bara byter i köket, vardagsrummet & på altanen.
Blev även lite tomtar i badrummet då jag hittade en kappa som passade i det fönstret. ;) Sovrummet det får vara, där kommer det bara en stjärna i fönstret & det räcker gott & väl tycker jag. =) 
 
Så idag ska jag slutföra gardinbytet & tvätta undan lite så jag har nåt att ta på mig då jag jag börjar jobba igen. Har strosat runt i min onepice & den passar inte på jobbet. 
 
 
 
 
Kvällen igår tillbringade vi hos Roger i hans kåta. Hur mysigt som helst med elden som sprakade & maten smakar ju så mycket godare på nåt konstigt sätt. Är fortfarande mätt.... 
 
 
 
 
 
 
Ikväll så bjuder vi igen då Roger kommer till oss för att äta.
Alltid trevligt sällskap runt middagsbordet. =)

Kommentera

Publiceras ej