Det här har varit en av de jobbigaste veckorna på länge...
Dels har kroppen inte hunnit med att återhämta sig riktigt från förra helgens arbete som innebar en massa övertidsjobb & lite sömn. Sen har tankarna vandrat fram & tillbaka till Chicken, många frågor men även till den den gången vi sist sågs. Faan vad jag kommer att sakna honom.... 
 
Som om det inte var nog med tråkigheter så åkte Peters pappa in på sjukhuset igen igår, han har inte varit så pigg de senaste dagarna & igår låg han hela dagen.. Så igår ikväll så ringde Peters bror ambulans så nu får vi se hur länge han ligger inne den här gången. Så för att Peters mamma ska komma hemifrån en stund & få i sig annat än smörgåsar så hämtar Peter henne då han slutar hämtar han henne så hon får äta middag här med oss. 
 
Sen håller jag tummarna för att resten av helgen blir lugn så jag får återhämta kroppen för nu känns den som benen är fulla med tegelstenar & huvudet fylld med mossa.... 
 

2 kommentarer

åsa

22 Nov 2014 16:12

Jag hoppas Du fått vila lite, fått "bara vara" å ta det lugnt.

Hur är det med Din svärfar, jag hoppas han mår bättre, jobbigt när någon i familjen inte mår okey.

kram

Svar: Svärfar är kvar på sjukhuset. Han har cancer i lungorna som spridit sig i revbenen så tyvärr finns det inte så mycket att göra förutom att lindra smärtorna så gott det går...
Sandra Sellin

åsa

24 Nov 2014 18:42

Men huvva :( *kramar om*

Kommentera

Publiceras ej