Har i dag haft en riktigt lyxdag, vilket passade ypperligt då detta är enda dagen jag är ledig denna vecka. Har nämligen varit hos frisören för att fixa frillan. Färgade ordningen håret & så klippte jag topparna, så nu känns håret fräscht & lätt. =)
 
 
 
 
 
 
Efter en snabb sväng på stan det vart ett inköp av nya jeans, linnen & en långkofta åkte jag ut till svärmor för att kolla läget med henne. Väl där så bar det vidare till Rusta då hon behövde lite smågrejer därifrån.
Då jag skjutsade hem henne så blev det en snabbis in på ica för att handla lite smått till middagen & så blev det lite blommor som jag planterat ute.
 
 
 
Nu sitter jag i soffan & bara är i väntan på att Sofias änglar på 5:an ska börja. Peter han är på garaget då han i kväll ska eskortera cadillcen till Sund med bärgare, han måste köra in motorn innan den är riktigt körklar. Men snart så. =)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej