Då jag jobbat hela midsommarhelgen så såg jag fram mot en ledig dag hemma med dogsen. Vaknade vid nio, helt perfekt start på dagen. 

Efter att ha utfodrat alla djur & fått i mig dagens första mugg kaffe så gick jag ut för att ta reda på gräshögarna Peter krattade ihop efter att han klippt delar av gräsmattan igår. För att sen klippa det som var kvar. 

Väl inne igen svettig & dan såg jag ett sms av min chef... Vilket jag visste redan innan jag läst det betydde att min lediga dag vart ett minne blott. 

Har nu duschat & väntar in klockan innan det är dags för ett inhopp på Bryggan då det fattas personal där pga sjuk personal.


1 kommentarer

åsa i åsele

22 Jun 2015 16:17

Fast ifall Du inte velat jobba hade Du väl fått vara ledig,
ingen kan väl tvinga Dig jobba Din lediga dag,
Du hade ju kunnat vara upptagen...

Kommentera

Publiceras ej