Har varken haft ork eller tid att skriva nåt här under veckan som gått. Blev som sagt inkallad på jobb av chefen i Måndags ( som skulle vara min ledig dag efter en jobbarhelg) då det var personalbrist på mitt gamla boende. Sen har jag jobbat resten av veckan.
Kroppen & huvudet har bara blivit tröttare & tröttare men jag har kämpat på, så i morse då jag stod i badrummet för att borsta tänderna såg hur Dizel var riktigt dålig i magen.....
Det var som en fontän utan att beskriva det närmare.
Så sagt & gjort så ringde jag in & sa att jag blev hemma med sjuk hund idag. 
 
 
Har varit in till Regina´s zoohörna för att införskaffa några tabletter som ska hjälpa till att få ordning på magen igen, fick även med mig nå pulver som han ska få äta nu under helgen. Så förhoppningsvis ska det ordna till sig med sjuklingen under helgen. 
 
Då jag ända var hemma idag så passade jag på att låna Izor som är min lillebrors hund då dom skulle in till stan & handla lite. En hund mer eller mindre kvittar ju. =)
 
 
 
Devil ligger & spanar =)
 
 
 
Passade på att lyxa till det med lite blommor då jag var tvungen att åka in & kompliteringshandla lite. Nu ska vi bara vara resten av kvällen & vänta på att husse ska komma hem efter att ha mekat lite cadillac.
 

1 kommentarer

åsa i åsele

26 Jun 2015 19:26

Stackars Dizel...

Kommentera

Publiceras ej