Sitter i soffan med två sovande hundar & känner lugnet. Jobbar kväll så jag börjar inte fören 14:00 idag, vilket känns bra. Hade känns betydligt bättre om jag sluppit vakna innan min andra hälft. 😉 Men,men... Bara gilla läget. 

Igår efter jobbet så åkte jag till Kalle. Dags för trimning av skägget igen, imorgon efter jobbet ska jag dit igen. Då är det håret som ska klippas. 😊 

Annars så går dagarna i ett, alltid nåt som ska göras el nån som ska hjälpas på ena eller andra sättet. Så tröttheten blir inte mindre, det jobbiga är att jag inte kan sova även fast det är det enda jag vill... 

Hoppas & håller tummarna att jag får/kan sova nån timme mer på söndag då jag jobbar kväll igen. 




1 kommentarer

åsa i åsele

27 Mar 2015 12:07

Men huvva, varför kan Du inte sova? Är det för mycket runt omkring å det nya jobbet, eller?

Svar: Nytt jobb, hundar som vaknar på tok för tidigt & allt ljusare morgonar.
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej