Haft en bra dag, orkade kratta undan lite, än är det mycket kvar el allt är kvar det är bara det att  det blev tre högar. Har även  satt lite ljung i planteringslådan som vi har på våran stuga som står på tomten. Det blev en snabb lösning då jag inte orkade plantera "riktigt" utan jag satte dit krukorna. Fast det är ju inget man tänkerpå då man ser det.




 Efter en stunds vila kom Jenny och hämtade mig. Efter en sväng på öb & rusta blev det lunch på matcompaniet.b Sen bar det hem till soffan igen. Då hon & Stanley åkt så somnade jag en sväng med dizel som sällskap nedanför. 


Resten av kvällen har gått i samma tecken, jag i soffan medan Peter fixade middagen. Efter en delikat middag i form av hemmafixad  hamburgare & strips så fortsatte tv:tittandet. Nu ligger jag i  sängen med Devil på magen, hon ligger verkligen &väntar på att jag ska lägga mig.  



Kommentera

Publiceras ej