Ligger i soffan med sällskap av katterna & Stanley. Dizel följde med Peter till  Sund. 

Kände inte för att följa med, dels pga trötthet men även för att jag ärligt talat inte orkar  vara social & trevligt i kväll. 


Har som vanligt nu för tiden sovit andra hälften av natten i soffan då Dizel är inne i nåt skov då han inte vill /kan sova hela nätterna ensam med  Stanley i köket. Under dagen har jag dammsugit, röjt köket & sopat undan en massa sand från stenplattorna. Allt tar på så det blir  en massa vila men det är som att huvudet aldrig vilat klart.

Visst orkar jag mer nu än förra veckan, men  det känns att det är lång väg kvar....

Nä nu ska jag passa på att vila medan det är lugnt här hemma.



1 kommentarer

åsa i åsele

27 Oct 2015 20:50

Tycker faktiskt Du gjort riktigt mycket under dagen,
jämfört med mig har Du klarat av massor,
jag har typ varit på sjukan å träffat läkare + sjukgymnast,
sovit ett par timmar,
fixade sedan pasta & köttfärsröra till middag,
nu väntar sängen.
kram

Svar: Jag passar på då kroppen & huvudet vill samarbeta. 😉
Hoppas det gick bra på sjukhuset. Aldrig roligt med dom besöken...
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej