Efter att vi nu bott ca 2 veckor i Sund så skickade vi i går om en adressändring. Nu är det alltså officiellt att vi bor i Sund. Huset i Västerhus kommer vi ha kvar tills vidare. 
 
På så sätt kan vi ta det lugnt med att tömma och städa ur, vilket passar oss utmärkt med tanke på att jag inte skulle orka med att ha ett datum då allt måste vara klart. För vi måste ju samtidigt tömma huset i Sund då typ allt är kvar sen svärföräldrarna bodde där. 

Så det kommer ta ett tag innan vi kommit tillrätta "på riktigt".


Nu är det även bara dagar på min min 100% sjukskrivning, så den 3/5 ska jag till läkaren igen. Ska utöka min arbetsträning så jag ska arbetsträna 25%. Vilket innebär typ 3h/dag 2 dagar/veckan eller  2h/dag 3 dagar/vecka.  

Själv vill jag testa att vara på jobbet längre de dagar jag arbetstränar. Men vi får se hur läkaren tänker. 

Men just i detta nu så tar jag det lugnt och försöker göra det jag i sakta mak.. 

Då solen kom på besök i dag har jag suttit ute med en mugg kaffe i sällskap av hundarna och  Devil som gärna vill utforska världen utanför fönstret.

Kommentera

Publiceras ej