I gårkväll då jag stängde dörren till jobbet gick jag på helgledigt. Så skönt och välbehövligt, nu har jag tre dagar då jag bara kan vara och vila upp kroppen.

I dag blev det dock ingen sovmorgon då jag hade tid för att fixa naglarna. Så efter en sväng in till stan för nagelfix så är nu både håret och naglarna fräscha igen. 😊

Nu sitter jag i soffan med Devil i knät medan Dizel ligger nedför, här kommer jag sitta ett bra tag innan jag tänkte ta tag i tvätthögen som ligger på sängen och väntar på att få komma in i garderoben.

Så nöjd med både frisyr och hårfärg 🖒
Julpimpade naglar 💅

Sen får vi se vad resten av helgen har att erbjuda. Vi är ju kattvakt så det blir några turer till Västerhus, sen har vi surrat om att åka på Jysk för att kolla på nya madrasser då jag inte sover vidare bra på dom vi har nu...

Men i överlag blir det nog en helg i min smak, inga måsten utan att vi bara dagarna som dom kommer.

1 kommentarer

åsa i åsele

02 Dec 2016 17:39

Gillar Din nya frisyr, skulle nästan kunna tänka mig något samma lika... ifall jag skulle ville klippa av mig håret ;-)

I morgon ska jag efter lämning av Elin på stallet ta med mig mamma/mormor på en utflykt,
vi ska väl spana efter jultomten :)

kram

Kommentera

Publiceras ej