Lördagen bjöd bästa vädret och det utnyttjade vi till fullt. Vi åkte upp till flygsjö där vi möte upp Peter's bror med familj och en kompis till Mattias. Anders hade sin son  med sig, så vi var 5 vuxna och 3 barn som åkte pulka, grillade hamburgare & korv och bara njöt av solen. Vi hade Dizel med oss så han fick en bra dag, då vi bara var ute så Stanley fick stanna hemma. 






Söndagen var inte lika fin och både jag och Peter hade en skitdag så vi låg i soffan mest hela dagen och slökollade på tv:n.

I dag har tränat på crosstrainern och varit ute med dogsen en stund. Nu ska jag ta en sväng med dammsugaren och torka av golven. 

1 kommentarer

åsa i åsele

14 Mar 2016 15:04

Vädret var ju toppen både fredag & lördag,
igår söndag var det ju sämre liksom idag.

Svar: Fredagen låg jag inne med persinerna neddragna då jag hade så jävla ont i både ögonen och huvudet... Så den dagen njöt jag inte så mycket av...
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej