Strax efter kl 10 kommer Peter och hämtar mig, dax för ett besök till hälsocentralen i Själevad för att träffa läkaren för att förlänga sjukskrivningen och prata arbetsträning. Min önskan är att nu få börja jobba 25%. 

Tror nog att det inte kommer bli ett problem då läkaren på sjukhuset ville att jag skulle börja jobba redan för 2-3 månader sen.

Jag kämpar på och har en plan i mitt huvud som jag hoppas att dom kommer godta. 

Förutom läkarbesöket i dag står ett besök till svärmor då vi ska gå på modevisning i eftermiddag. ☺ Det är på boendet hennes dom anordnar dagens visning så det är inte min typ av kläder men det är ju alltid trevligt att umgås med svärmor en stund på tu man hand. 


I gårkväll strax efter 21.00 fick jag meddelade av mamma, morfars operation hade gått bra. ❤ Så nu är det bara vänta och se hur den fortsatta behandlingen ska fortsätta. 

Ett steg och en dag i taget. 


En lite suddig bild på våran rävfamilj.



Kommentera

Publiceras ej