Helgen har gått i en rasande fart, då vädret varit helt underbart har vi varit ute nästintill hela tiden. 

Peter var ju ledig i fredags  (klämdag) så då jag kom hem från Bryggan skjutsade han mig på Järvsta då jag är tvungen att förnya min delegering. Dom har ju börjat med nåt nytt nu att alla måste göra nån typ av prov på datorn och skriva ut ett diplom då man blivit godkänd. Detta diplom ska man sen ge till ssk som ger delegeringen. 

I lördags for vi en sväng på graven med svärmor och Peters bror då det var 1 år sen svärfar somnade in. Vi planterade lite och gjorde fint. ❤ 

En mastig lunch på matcompaniet bjöd svärmor på innan vi åkte hem. 

I går var vi en sväng till Västerhus för att hämta lite mer saker, passade även på att njuta av årets första mjukglass. 

Vi har även hunnit med att tvätta Cadillacen och städat Volvon. Så en hel del har vi hunnit med.

Nu ligger jag i soffan och vilar en stund innan jag ska fortsätta med middagen.

Kommentera

Publiceras ej