Nu var det några dagar sedan jag var på ögonmottagningen för att göra en koll för att få veta hur ögon har läkt.

Resultatet var förväntat men ändå fann jag mig sittandes framför överläkaren med tårarna som föll ner för mina kinder.

Mitt högra öga
Mitt vänstra öga

Det har som ni ser inte blivit nån förändring... där det är svart där har jag blivit blind.
Så jag är alltså 25% blind på båda ögonen vilket innebär att jag bara har 75% synfält & för att få köra bil krävs 100 %.

Nu blir nästa grej att sälja min bil, min pärla som jag bara hann köra i 4 månader innan jag hamnade på sjukhuset...

1 kommentarer

åsa i åsele

17 Sep 2016 20:53

Jag beklagar. kram.

Svar: Var som bredd på det men det är klart att jag ändå hoppas lite på att det skulle få vägen.
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej