Pratade med neuorologen i Måndags, resultatet blev 2 veckors sjukskrivning för att få vila upp kroppen riktigt. 


Kan säga att det behövdes, trodde inte att kroppen/huvudet var så trött som jag faktiskt var/är. 

Har inte orkat göra mer än att ta hand om hundarna och fixat nån typ av middag då Peter kommer hem från jobbet. 

Förhoppningsvis så kommer jag känna mig piggare till veckan så jag kan börja ta mig ut och promenera lite för att få upp flåset igen så det inte blir en allt för stor grej av att börja jobba igen och att jag ska orka gå till jobbet istället för att ta bussen för det är bara en 15 minuters promenad och även fast det är uppförsbacke så borde jag klara av det och att jobba 5,5 timmar sen utan att få yrselsttcker. 


Men nu ska jag bara tänka på mig själv och lära känna mig själv på nytt och framför allt lära mig att acceptera mitt nya jag. ❤


Kommentera

Publiceras ej