Har haft en sämre period, tycker att jag tog det här med hjärnblödningen bra även då jag fick beskedet om att jag inte fick behålla körkortet och var tvungen att sälja bilen tog jag bra. Visst var jag ledsen, men det var som det var. 


Bara fortsätta kämpa var mitt motto.



Men det här med krampanfallen har jag fruktansvärt svårt att acceptera.. Nu har jag bytt medicin igen för snart 4v sen, vet inte om det blivit så mycket bättre, har visserligen inte haft nån stor kramp men har nästintill varje kväll haft typ blodsockerfall då det svartnar för ögonen och fått känslan av att jag ska svimma. Är jag hemma spelar det väl inte så stor roll, men då det påverkar jobbet känns det inte okej nånstans. 

Nu ska jag på provtagning på Måndag för att den måndag veckan därpå ha telefonmöte med neuorologen. Ska då ta upp hur jag mår och känner mig. 

För jobbet funkade ju bra fram till dess att jag började prova mig fram till vilken epilepsimedicin som passar mig och min kropp. 


Kommentera

Publiceras ej