Började i tisdags då jag blev uppringd av nattpersonalen på jobbet, hon hade hittat en av de boende medvetslös och trots både hjärt och lungräddning av både henne och ambulanspersonal så gick h*** liv inte rädda. 😢 

 En kaosdag med en massa telefonsamtal och tårar. 

På onsdagen blev det ännu mer tårar då vi i personalgruppen samlades för att få prata om det som hänt och på nåt sätt få bearbeta sorgen så vi kan hjälpa de övriga boenden med deras sorg. 

Så i dag så somnade min farmor in. 😢 Det var dock mer väntat då hon varit dålig en längre tid. Men det blir ju ändå en chock & även om våran relation inte varit så bra av olika anledningar så var det ju ändå farmor.. 

Nu hoppas jag på en lugn och skön helg där jag får möjlighet att återhämta mig efter allt som hänt så jag orkar med veckan som väntar. 



Sista bilden på jag och farmor 💕
Tände ljus för farmor i kväll 💕

Kommentera

Publiceras ej