Så skönt att vakna med vetskapen om att jag nu har fyra lediga dagar framför mig. Den trötthet som har min kropp fånge är helt sjuk.

Har ökat min epilepsimedicin och med det kom även denna trötthet. Vaknar vid åtta, halv nio på morgonen och känner redan vid tio hur tröttheten börjar bedöva min kropp. Så det är en kamp att ta sig till jobbet och göra ett bra jobb.
Nu var jag till läkaren i veckan och han sjukskrev mig på 50% i en månad & på 25% i en månad, förhoppningsvis ska det vara så att kroppen blivit van ökningen efter det. Ska även på ett nytt möte med personalavd i oktober nån gång, för jag måste ju se krasst på min jobbsituation och det är inte säkert att jag kan vara kvar då det kommer bli ändringar då vi får nya boenden.

Men jag får ta saker och ting som det kommer, onödigt att oroa sig i förtid. 


I dag är det en fin dag och solen skiner. Har suttit på lillaltan och druckit kaffe medan tvättmaskinen jobbade för fullt, nu hänger tvätten på tork och jag har en ny maskin på gång. Ska ta en sväng med dammsugaren innan jag, sen tänkte jag ta ut hundarna. Det är ju dags att börja tvätta ur poolen för att stoppa undan den inför vintern, nu bör man vara två till det så det blir bara locket, men Dizel's pool kan jag ju tvätta ur själv så det får bli dagens projekt. 

Kommentera

Publiceras ej