Då har jag gjort helg, åkte med Peter hem då han skulle på nåt jobb. Nu har jag både vilat en sväng och ätit nån slags lunch. Sitter nu med en mugg kaffe och tänkte sammanfatta veckan på nåt sätt

Det har naturligtvis varit en massa nya namn & hälften av dom har jag redan glömt 😳

 De/den jag ska jobba med är trevliga men allmänt förvirrade. Nån struktur för att handleda/ lära upp verkar inte finnas alls. Sen att hon som jobbar på tentaservice där jag ska vara bara jobbar 1h innan hon springer iväg på annat gör ju inte saken bättre. Dom vill som sagt väl och är väldigt trevliga men då alla information kommer samtidigt/osammanhängande är det sjukt svårt att hänga med.

Men det är som sagt bara första veckan så med lite envishet och mer tid så ska jag nog få det att sitta till sist. 😉

Det jag kan säga är att det är väldigt skönt att inte behövt jobba kväll och vetskapen om att det är slut på både kvällsjobb och helgjobb är helt fantastiskt 😀👍🏻

1 kommentarer

åsa/nalta norrland

07 Dec 2018 20:00

Vad jobbar Du för tider... är det typ skoltider?
Kan Du åka buss eller hur tar Du Dig var Du nu ska...

Skönt att slippa kvälls och helgjobb, om jag går efter mig själv å mitt mående skulle jag aldrig fixa kvällsjobb, kvällar är inte den bästa tiden om man säger som så ;-)

Svar: Då jag är sjukskriven 25% på min tjänst så jobbar jag 8-11 nu under December. Ja jag åker buss, jobbar/arbetstränar på Tentamenservice som håller till på Arken.
Känns riktigt skönt att slippa kvällar/helger då jag känner att jag inte orkar med det längre även om jag trivdes så måste jag tänka på mig själv o mitt mående.
Nä kvällarna är ingen höjdare för mig heller...
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej