I dag dĂ„ jag slutade jobbet för dagen gick jag pĂ„ efterlĂ€ngtad ledighet. Nu blir det Ă„terhĂ€mtning & smĂ€lta allt det nya som jag har huller om buller i min hjĂ€rna. Sen tar jag nya tag dĂ„ jag kommer tillbaka dĂ„ jag Ă€ven kommer att jobba mer sjĂ€lvstĂ€ndigt dĂ„ jag kommer jobba för en som Ă€r mammaledig.

Men innan dess sĂ„ blir det en massa mys med familj och vĂ€nner ❀ 
Ska Ă€ven försöka fĂ„ in en rutin med promenader nu, pĂ„ sĂ„ sĂ€tt blir det förhoppningsvis lĂ€ttare att komma mig ut dĂ„ jag sen börjar jobba igen. 


1 kommentarer

Ă„sa/nalta norrland

21 Dec 2018 07:25

Skönt och vÀlbehövligt med jullov.
Hur lÀnge blir Du ledig?

Hur har Dizel det i foten... Àr det okey nu?

Jag hoppas Du och Peter fÄr en hÀrlig jul.
kram

God Jul <3

Svar: Jag Ă€r julledig till 7/1 😊

Dizel's tass Àr inte bra Àn, han Àter penicillin och jag tvÀttar/lÀgger om morgon & kvÀll. SÄ det Àr vila och bara hÄlla tummarna för att svullnaden vill gÄ ner. Annars blir det ett nytt besök till veterinÀren dÄ dom öppnar igen..

Hoppas ni fĂ„r en trevlig jul oxĂ„ 😘
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej