Eller ja det började väl i helgen då jag upptäckte att Dizel hade en klo som var trasig, då jag inte fick röra där så bandagerade jag bara för att ringa veterinären på Måndag. 

Så i går fick jag först ett meddelande från min handledare om att hon var sjuk så jag skulle vara själv. 
I väntan på bussen ringde jag veterinären, fick tid på eftermiddagen så Peter fick sluta tidigare. Allt gick bra men det var en väldig trött Dizel i går då han fick lugnande för att dom skulle kunna ta b  ort den trasiga klon som han knäckt rakt av.



I väntan på att klatret ska vakna till ❤
Så här tillbringade jag min kväll igår, vi flyttade upp till soffan efter ett tag. 

Fint bandage⛄❤

I dag är han piggare men väldig orolig och har som ingen ro i kroppen. Så det känns bra att jag faktiskt nu kan jobba hemifrån, så i går då jag slutade så tog jag med mig datorn hem. 
Nu är det datajobb jag kan göra klart, har även hunnit med att dammsuga och röjt lite. Nu slappar jag välförtjänt i soffan innan jag ska påbörja middagen. 👍🏻










1 kommentarer

åsa/nalta norrland

14 Dec 2018 22:35

Så bra Du kan jobba hemifrån när det blir så olyckligt med vovven... inte kul att behöva lämna honom själv.

Svar: Ja verkligen ❤
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej