I gårkväll 21.00 fick jag min efterlängtade semester. 😀👍 4veckor utan att behöva tänka på jobbet överhuvudtaget, bara kunna ta dagen som den kommer och njuta av lugnet. 

Dessa två kommer njuta järnet då både matte och husse är hemma om dagarna. Nån liten tripp blir det med all säkerhet, men bara över dagen i så fall då jag inte orkar några större ståhej längre..


Vaknade tidigt idag så då passade det ypperligt att avnjuta dagens första mugg kaffe på lillaltan. Blir så ruskigt varmt där längre fram på dagen och vi har ju inget som skuggar heller, vilket gör att vi inte suttit där så mycket som vi brukat. 

Annars så tänker jag inte göra så mycket alls i dag. Har tvättat och hängt en tvätt på tork, sen borde jag verkligen göra nåt åt golven. Det både yr en massa hundhår och man ser tassavtryck över hela nedervåningen.. 

Så det är nog det som står på dagens agenda, sen tänkte jag faktiskt bara vara. Ligga ute i solen och njuta 😊

Kommentera

Publiceras ej