Midsommar var som den brukar vara vädermässigt. Kall, blåsig och regnigt. Men trots det så var det en mysig helg.😊

På midsommarafton åkte vi upp till Flygsjö där Peter's bror med familj var, så det blev silllunch och jordgubbstårta som sig bör innan vi gick ut så att barnen skulle få åka/köra fyrhjuling. 


På kvällen gick vi över till grannarna. Vid 01tiden gick jag hem för att dels släppa ut dogsen men även för att få krypa under täcket. 
Vi passade även min systers katter så det blev några vändor till dom. Annars har vi haft en lugn och skön midsommarhelg.

Å nu är det inte länge till jag har min efterlängtade semester så sakta men säkert har jag börjat min nedräkning. 😉 
Inte för att vi ska göra nåt speciellt, men nån utflykt blir det säkert sen hoppas jag att med lite lätt övertalning att vi kan åka upp till mormor. Nog för att jag skulle kunna åka med då mamma åkt upp men jag tycker att det blivit så trångt i bilen så jag har hoppar över det. 


Kommentera

Publiceras ej