Redan november, snart är det December med allt vad det innebär, julpynt,Lucia och fira in ett helt nytt år. 

Men än är det några veckor kvar så jag tänker njuta av lugnet så länge jag kan. 😉

I går följde jag med upp till Flygsjö, en hel dag i skogen med Dizel och bara få njuta av tystnaden. 





Det här var verkligen nåt jag behövde, få rensa tankarna och samla kraft till sånt som kommer fram över. 

Innan vi landade hemma så åkte vi på kyrkogården i Själevad för att tända ljus, har även tänt ljus här hemma som lyser på bron för alla vänner och anhöriga som lämnat oss allt för tidigt. ❤


I dag så händer inte allt för mycket, Peter är och slinger lite medan jag håller på att bränna in  plankorna som man använder till plankstek. Ska väl snart vara klart tycker jag. Vill inte gå ut fören det är klart så jag väntar bara och kollar på Morden i Midsomer. 

1 kommentarer

Åsa

04 Nov 2018 15:49

Livet är föränderligt, även om man tycker var dag är den andra lik så upptäcker man trots detta hur snabbt livet förändras.

Kommentera

Publiceras ej