Det är så jag lever just nu, för många frågor som rör jobbet jag inte fått ett svar på än. 
Vet att jag kommer bli omplacerad då vi ska byta schema som innebär mer ensam jobb & journätter. Det jag inte vet är vart och när detta ska ske. 
Hade möte med personalavd för 2 veckor sedan & dom i sin tur ville ha ytterligare möte med både f-kassan & min läkare då även dom är inne på att jag bör bli "sjukpensionär" på 25% då min hjärntrött är så pass stor. Så där är ännu en fråga som maler runt. 
Med andra ord är det just nu på tok för många frågor och för lite svår.. 


1 kommentarer

Åsa

16 Nov 2018 22:02

Så jobbigt att inte veta,
ovisshet är faktiskt värre än att få svar även om svaret kanske inte är vad Du hoppas på.

kram

Svar: Det jag vill är ju att vara kvar där jag jobbar nu, men då jag känner själv att jag mår sämre är ju inte det något alternativ, så då är det bara omplacering som gäller. Nu väntar jag på att personalavd ska hittat ett ställe som passar så jag får prova några månader och samtidigt hålla tummarna för att det ska bli ett långvarigt jobb av det hela.
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej