Gårdagen tog på rejält måste jag erkänna, detta trots att dom bokade om tiden på Previa & att jag inte fixade att fara på jobbet.. 
 Efter första timmen på föreläsningen var jag helt slut i huvudet men klart som f**n så kämpade jag mig igen de återstående timmar oxå.. När det väl var över var jag helt slut på nu inte bara i huvudet utan även i kroppen. Gick för att vänta på att bli upplockad av Peter på darrade ben & hjärtklappning deluxe, fick vänta en liten stund och under den tien fick jag någorlunda ordning på hjärtklappningen. 

Vi for och köpte en korv men den fick jag inte i mig så då tog Peter beslutet att jag skulle skippa jobbet och körde hem. Efter jag ringt jobbet så dom visste att jag inte skulle komma stöp jag i säng och somnade på en gång. 
 Då jag vaknade kändes det lite bättre och Peter for en sväng på Coop, med sig hem hade han en väldigt fin bukett till mig ❤


I dag känns det som jag har potatismos i huvudet, men trots det tog jag mig upp till svärmor för att hjälpa henne torka fönstrena. Efter en stund samvaro med henne gick jag hem till soffan och där har jag legat sen, men ibland behövs såna dagar och jag måste ju verkligen bli bättre att lyssna på kroppen. 
Nu hoppas jag att dagens vila ska göra lite underverk så jag mår bättre i morgon. 

Kommentera

Publiceras ej