Gårdagens kvällspass gick riktit hyffast, men nog är det helt annat än mitt älskade hyllan må jag säga. Fast det ska nog gå till sig med tiden hoppas jag.  Nu är det årets sista dag & vi ska tillbringa dagen/kvällen i Kasa, men innan vi åker dit ska hälsa på en sväng hos Jeanette, Patrik & tjejerna.
Har ju julklappar här till min lillgroda & hennes lillasyster. =)


I morgon så är det 2012, får se vad det året har för planer.
Tycker jag har lagt en bra grund då jag lagt ut en massa krokar för att finna ett jobb. Drömmen vore ju att få ett fast jobb, på så vis skulle jag komma i kapp ekonomiskt för att sen kunna satsa fullt ut på körkortet. Vilket skulle underlätta nåt fruktansvärt mycket nu då jag tillbringar all min tid i Västerhus. Så det är en dyr lägenhet jag har för tillfället.... Men samtidigt känns det tryggt på nåt sätt att veta att den finns där.
Men så bra som det känns nu så kommer jag nog säga upp den inom kort, ja inom nästa år iaf. =)

Nu ska jag se om jag hittar nåt att ha på mig i dag, sen ska jag diska undan lite.
Peter har åkt i väg för att ställa Volvocaben på vinterförvaring så det gäller att vara så gott som klar då han kommer hem igen.






1 kommentarer

Anonym

31 Dec 2011 19:25

Gott Nytt År Sandra kram Åsa

Kommentera

Publiceras ej