Vi har haft en lugn & skön kväll med lite småfixande på övervåningen innan vi landade i soffan.
Ena väggen är det nu uppsatt en gipsskiva på, sen är det ju lite annat jox kvar innan det är dags att måla/tapetsera. Vi har inte riktigt bestämt hur vi ska göra än.
Mysan har kommit fram till att det är riktigt skönt ute så hon har varit ute i omgångar under kvällen, har just släppt ut henne en sväng igen.
Men att hon ska vara ute hela natten kan hon glömma, hon ropas in då vi släcker ner här.

I morgon har jag ett kvällspass på bästaste hyllan, börjar 14.00 men jag åka in till stan tidigare så jag hinner med en solning.
Var så länge sen nu & jag verkligen längtar till dess att jag får lägga mig i grillen. ;)

 Sen har jag lite andra ärenden jag tänkte försöka hinna med oxå, innan det blir en dejt med Sandra.
Hon bor ju alldeles där jag jobbar så det passar ju hur bra som helst. =)

Men om jag ska hinna med allt som jag tänkt så är det bäst att jag går & kramar kudden.







Kommentera

Publiceras ej