Har varit hos svärföräldrarna i Sund nästan hela dagen, Kalle hämtade mig vid lunch sen så var jag där tills Peter slutade & vi ätit middag.
Anledningen till detta var att Siv hade så fruktansvärt ont i ryggen & behövde lite massage.
Gav henne i två omgångar då hon var så stel, hon var faktiskt lite bättre (inte lika stel) då vi åkte hem.
Så på torsdag då jag vaknar så ska hon få en "omgång" till.
 
Börjar ju jobba i morgon igen & då Peter har börjat jobba igen så blir det så att jag går dit & sover då jag slutar. 
 
Nu sen vi kom hem har jag städat ur Jennys bil invändigt, Peter håller på att ta den utvändigt.
Så i princip så får Jenny om inte en ny så i allafall en betydligt renare bil nu då hon kommer hem. =) 

1 kommentarer

Anonym

31 Jul 2012 19:26

Oj så snäll Du & Peter är, Ni måste få minst en stjärna på himlen <3
Åsa

Kommentera

Publiceras ej