Börjar verkligen bli less på att skrota runt här hemma hela dagarna...

 Klättrar snart på väggarna känns det som, samtidigt som orken tryter fortare än jag vill & huvudvärken kommer då jag anstränger mig lite för mycket eller om jag har för mycket ljud omkring mig... 

Har varit på en promenad med dogsen, jajamen i dag fick Stanley följa med. ☺ Har pratat med både Sara fr Timrå och mamma, tvättat 2 maskiner, ska strax gå ner och hänga upp tvätten som ligger i maskinen och slänga in det sista. 




Annars händer det inte så mycket.
 Tankar om framtiden har börjat komma och snart är det dax att börja arbetsträna  & förlänga sjukskrivningen. Nu blir det dock en förlängning på 75%. 
Ett steg i rätt riktning.👍

Har köpt ett busskort för att kunna åka till till och från jobbet nu då jag inte får köra bil än. 


Trodde väl aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle göra det igen. Men livet blir inte alltid som man tänkt.


Kommentera

Publiceras ej