Nu förtiden så är huvudvärken rätt okey, kommer i skov men oftast så går det över utan tabletter bara jag ser till att ta det lungt och vilar en stund då jag känner att det är på väg att eskalera.
 
I dag är det dock en sån dag då jag vaknade med huvudvärk & då sitter den kvar hela dagen trots tablette. att det dessutom är strålande sol ute gör inte saken bättre då jag efter hjärnblödningen blivit så fruktansvärt ljuskänslig och det också påverkar min huvudvärk...
Tur i oturen att jag är ledig i dag så det gör inte så mycket att jag tar mig en dag i soffan & bara är.
 
Bildresultat för huvudvärk efter hjärnblödning
 
 
Hade dock en tid för fotvård inbokad i dag så med solglasögen på & alvedon i kroppen så kom jag mig dit. Väldigt skönt måste jag säga att det var, så nu ska jag försöka boka in det med jämna mellanrum då vi som jobbar inom kommunen får en summa varje ½år för friskvård.
 
Länge sen jag hade så här mjuka och fina fötter. =)
 
Bildresultat för fötter
 
 
 
Då Peter är i Ånge och jobbar i dag så kommer han hem senare än normalt så det får bli en pizza eller än nån annan typ av snabbmat då han kommer hem för jag tänkte passa på att lägga mig och sova ett tag till...

1 kommentarer

åsa i åsele

30 Sep 2016 20:27

Fotvård har jag aldrig testat, fötter liksom naglar hör till mina "jag undviker" kategorier, jag tror inte jag skulle klara en behandling.

Jobbigt med huvudvärk.

Kommentera

Publiceras ej