Efter att ha jobbat i går är jag ledig i dag och i morgon innan det vankas ett dagpass igen på Torsdag innan jag har min andra lediga helg. 


 I dag har jag varit och fixat naglarna, sån där vardagslyx som jag mår bra av. Att det dessutom är på min systers salong gör ju att det blir tid att surra av sig oxå. 😊 
 Då det var dax för lunch då vi var klara så bjöd jag på lunch. Lite för att få en stund extra utan hundar men även för att jag så klart tycker om att umgås med min lillasyster. 😘 



Missförstå mig rätt, jag älskar mina hundar men ibland kan det vara skönt att bara få vara. Sitta i lugn och ro och inte behöva tänka på vad dom har för sig. Jag vet att dom har det bra då dom är ensam hemma, då ligger ju dom och sover.  🐶💤💤 


Väl hemma igen så var jag och dogsen ute i regnet en sväng & nu ligger vi alla tre i soffan. 

Borde väl börja tänka på det här med middagen men orken finns inte, har dock redan planerat morgondagens middag så jag ska ta fram köttfärsen ur frysen. 🖒 




Kommentera

Publiceras ej