Så var det dags för en vardag igen efter både jul och nyårsfirande. 


Tänkte summera årets som gått innan jag blickar framåt...


2016 året som jag har kämpat för att komma tillbaka efter hjärnblödningen, året som jag fick en hel del trista besked både privata och för människor som står mig nära. ❤

Men det är även året då jag verkligen har insett vilka som är sanna vänner och insett mina begränsningar och att accepterar dom. Får helt enkelt försöka hitta andra vägar istället. ❤


Så i dag har jag ringt till läkaren och bokat tid så den 23/1 blir det ett samtal med läkaren om min framtid innan jag pratar chefen och försäkringskassan. 


Nu är det alltså bara vänta och se hur det besöket går. 



Men som sagt är det vardag igen och jag startar detta år med ett kvällspass, så efter att att ha bytt gardiner och tagit ner julstjärnorna på nedervåningen så ska jag nu bara vila och komma i form tills det är dax att hoppa i skorna och bege mig till jobbet. 



Så glad att få gå genom livet hand i hand med dig ❤❤

Kommentera

Publiceras ej