I går då jag hämtade Stanley från vetrinären, var det en väldigt ynklig liten hund jag fick hem. 
Tydligen hade dom inte börjat med hans tänder fören efter lunchen, så han hade typ nyss vaknat ur narkosen.


Då är det tur att han är så liten så jag stoppade helt enkelt in honom i min jacka för att han skulle få lite extra värme under promenaden hem. 

Väl hemma så fick han ligga i buren för att få ligga i fred och slippa nyfikenheten av de andra djuren. Han sov till och från hela em/kvällen. Vid 22tiden efter att jag rastat dogsen för natten fick Stanley liite mat som jag blandade ut med lite vatten. Sen har han sovit gott hela natten (sämre sömn för mig som sov i soffan)





I morse var det samma gamla Stanley som plirade på mig för att få mat då jag vaknade. 


Kommentera

Publiceras ej