Så är mina lediga dagar över och ännu en jobbarhelg väntar. 
 
Så vad har jag fyllt dessa dagar med?
 Har vaccinerat katterna, städat och tvättat. Samma vanliga sysslor med andra ord. Ja förutom att katterna fick sitt årliga vaccin och koll hos veterinären. 
Annars händer det inte så mycket, har ett rätt tråkigt liv då jag tänker efter. 

För det enda jag gör är förutom att jobba är att städa, tvätta, laga mat & ta hand om djuren. 

 Känns som att jag springer runt i ett hamsterhjul... Men ska väl inte klaga då det på ett sätt är självvalt men jag saknar mitt gamla jag. Hon som jag var innan hjärnblödningen, hon som var social och älskade att hitta på saker. 

Nu speciellt efter allt det här med epilepsin så har jag dragit mig undan lite. Vill som inte få nåt anfall och sen blir jag ju så trött av epilepsimedicinen. 

Men förhoppningsvis ska jag våga ut lite mer nu, det är trots allt 6 månader sen jag hade en kramp sist och jag vet att det är så dumt & onödigt att oroa sig för nåt som kanske inte kommer hända igen, och skulle det ske är det inget jag kan påverka ändå. 

Kommentera

Publiceras ej