Började dagen med att bli väckt av en gnällande Dizel, så fort jag kom ner så hoppade han upp i soffan för att fortsätta sova... 😣 

Kvart i tio hade jag mitt sista samtal med psykologen på Previa, ärligt så har det inte gett så jättemycket så det känns bra att jag inte behöver gå dit mer. Sen hem för att rasta hundarna & hämta blomman som jag gick till morfars syster med. Stannade en liten stund innan jag gick vidare för att hämta post till svärmor som hamnat fel. Sen blev det en snabb tur på apoteket innan jag hämtade ett paket på hemköp innan jag gick hem.
 Pust..😰 

Nu har jag köttgryta som puttrar på spisen och jag är helt slut på 😓😓 

Nu tänker jag inte göra ett dugg mer i dag tills det är dags att skala potatisen och resten av kvällen kommer oxå bli lugn.





1 kommentarer

Åsa

29 Nov 2018 20:47

Trist att bli väckt så på morgonen... typ i onödan.
Men svårt att veta varför hund eller katt väcker en å alltid bäst å kliva upp... bättre att gå ut en gång extra med hunden än att behöva städa efteråt ;-)

Du har hunnit med en hel del idag.

Svar: Skulle tro så här i efterhand att det var blåsten som han inte tyckte om då han inte ville ut utan bara ville ha sällskap. Ja det har blivit en hel del i dag. 😊
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej