Vaknade som vanligt vid niotiden, efter den vanliga morgonrutinen så slängde jag in en tvätt i maskinen innan jag gick ut för att reda på de rabarber som vuxit upp sen jag tog bort de som var dåliga. 
Hittade en påse hallon i frysen, så i med allt i saftmajan och efter en stunds puttrande på spisen fick jag en flaska saft. 😊

Nu har jag hunnit hänga upp tvätten sen i morse och har även tvättat en maskin till och hängt upp den. 

Nu sitt/ligger jag i soffan i sällskap av Stanley & Devil.  Orken tryter snabbare än jag vill så det gäller att göra nån typ av nytta då jag orkar. Som det känns nu så kommer det inte hända så mycket mer i dag tills det är dags att fixa middag och det är nån timme bort. 

Men till dess stannar jag här i soffan med mitt fyrbenta sällskap ❤


Kommentera

Publiceras ej