Sommaren är över och hösten börjar sitt intagande. 
 Nu börjar kvällarna bli mörkare och luften är krispigare vissa dagar/kvällar till och med kyligare. Men alla årstider har sin charm även fast jag gärna skulle vilja att sommaren inte skulle ta slut så fort. 

Så vad händer i mitt liv då?? Ingenting känns det som, jag är fortfarande hemma om dagarna. Har fortfarande inte nån som helst aning om vad jag vill göra med mitt liv nu då jag inte pga mina jäkla sjukdomar inte klarar av att jobba med det jag verkligen vill.. det är inte så lätt att hitta ett jobb då det alltid styper i att jag antingen inte har utbildning eller att jag inte får köra bil. 

Arbetsförmedlingen är inte heller mycket till hjälp då jag enligt dom varit arbetslös för kort tid för att få deras hjälp även fast jag är i den kategorin som dom ska hjälpa.  
Fråga mig inte hur dom tänker..

Har ju världens lyckligaste hundar då dom inte behöver vara ensam hemma om dagarna. 

Kommentera

Publiceras ej